onsdag 4 augusti 2010

Förlåt

Glömde bort att skriva direkt när jag kom hem! Jag kom hem typ halv tio, då gick jag ut och träffade nelly och natta, vi tog en cigg och pratade lite. Gick hem och fixade matvarorna jag köpte när jag var iväg. Var ju och spelade bingo ikväll, jag vann 70kr! Haha gick inte mycket inte vinst men det var ju något iallafall. Nu funderar jag på att göra en fruktsallad och gotta mig lite, men vet inte om jag orkar. Får ju ej äta godis eller dricka läsk med tanke på att jag håller på att träna och ska gå ner i vikt. Har ni något tips på vad man kan äta om man är sötsugen? Skulle kunna äta 4kg godis nu, så sötsugen är jag. Så snälla kom med något tips.. Ska lyssna lite på musik nu och va lite social med dom jag pratar med. Men skriver sen igen!
Sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar