söndag 8 augusti 2010

Trevlig kväll, deprimerad dag

Rubriken talar för sig själv. Hade grymt trevligt igår, det vart ingen fest, utan vi drog hem till en kompis och chillade och drack lite. Kvällen/morgonen slutade bra också. Orkade inte gå hem så vi sleepade över! Kom hem för en liten stund sen.

Har tänkt ett tag, varför har jag så jävla svårt att hitta förhållande och börja tycka om någon? Dom flesta killar jag träffat är fucked.. Och dom jag träffat som jag har fallit för visar sig att inte vara rätt i slutändan. Vet inte om det beror på utseende eller personlighet. Isåfall är det knas. Men tänker inte sitta och deppa, sluta leta så kommer det, right? Tänkte gå och lägga mig en stund, är sjukt trött även fast jag sov så otroligt skönt, men men.. skriver när jag vaknat igen!
sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar