fredag 6 augusti 2010

Håll igång

Vaknade för en timme sen ungefär, fick skynda mig upp, fick i mig två mackor sen drog jag och johan till bussen för jag skulle med han till banken. Fick vänta i ungefär 15min, sen var det våran tur. Hatar den där banken med tanke på att jag svimmade inne på den förut.. Ambulans och hela köret. Så kändes inte bra att vara där inne, inte när det var varmt och mycket folk. Sen fixade jag cigg och sen fick vi även springa till bussen, jag springa, nejnej! Men vi hann med iallafall. Sen kom vi hem nyss, då fick jag sätta mig och räkna johans små mynt, det var 181 kronor. Så det ska jag gå och växla sen. Nu blir det en dusch sen laga mat. Sen bär det av ut med lotta och niklas, och ikväll åker vi till ängsö slott och ska kolla på spöken :D skriver senare innan jag drar ut!
sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar