söndag 1 augusti 2010

Hiss och Diss!



Hiss:
-Regn,
på sista tiden har det varit skönt med regn, det har varit så otroligt kvavt!
-Mobiltelefonen, vad skulle man göra utan den? man får tag i allt och alla när man vill.
-Coca-cola, mmmh. Så otroligt gott och svalkande, en kall cola i flaska! Njuter..
-Syskon, Visst ibland säger man att man hatar sin bror/syster. Men så är det inte, man älskar sina syskon över allt annat.Vad skulle man göra om ens syskon bara försvann en dag? du har inga kläder att låna, kan inte låna pengar , har ingen att små tjafsa med osv!






Diss:
-Mobilen här också. Att man inte kan gå nånstans utan att ha mobilen med sig, måste kolla om man fått sms eller samtal typ hela tiden. nej usch att man är beroende.
-alkohol, nej jag är ingen sådan tjej som tycker om att dricka, jag kan gå på fest med mina kompisar och ha kul utan alkohol, folk som dricker blir så sviniga och tänker inte på några andra än sig själva!
-Godis, gott men nej. Det är för mycket socker och konserveringsmedel, sen när man läser och får reda på vad själva godis är gjort av.. usch usch
-Falska personer. Att folk kan ljuga en rakt upp i ansiktet, neka, inte våga erkänna någonting, gå bakom ryggen på en. osv osv... fyf*n för sådana människor!



Det var mitt hiss och diss för veckan, nu ska jag tänka ut något till nästa vecka. Och förresten, jag skrev om falska människor, ni kan väl berätta något som hänt er, att en kompis gått bakom ryggen på dig eller så, skulle vara kul att läsa vad folk kan göra egentligen.
Sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar