torsdag 12 augusti 2010

Förlåt..

att jag inte har skrivit något idag.. Min bror väckte mig halv ett och då följde jag med honom och köptde kläder, eller det vart endast ett par jeans, och jag köpte hårfärg. Det stod mellan mörkbrun och röd.. Tog röd, trodde inte det skulle bli så rött som det vart. Lägger upp en bild på det. Men efter vi handlat så åkte vi till stugan. Var där hela dagen, kom hem vid nio, då gick jag ut på en gång och träffade freja, lotta och linnea. Freja gick hem och jag lotta linnea träffade robban och bolti, jag och lotta åkte med dom t donken och linena drog hem. Jag köpte happy meal, haha fett gott. Sen åkte vi runt lite, och nu har jag och lottat suttit ute i två timmar och väntat på att min bror skulle komma hem, för jag hade ingen nyckel med mig ut... Men slänger upp en bild sen ska jag sova. Och tyvärr så blir det en cam bild för har ingen annan kamera för tillfället.


Lägg märke till det vita på sidan, och sen hur rött mitt hår är om man jämför..
sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar