tisdag 10 augusti 2010

Kom igen!?

Märkt att mina besökare har minskat, varför? Är det något ni är missnöjda med eller något? ni får gärna säga till isåfall, tänkte ha en frågestund här framöver och även göra en lista på bra filmer och genré. Tänkte sponsra en blogg varje dag, så säg till om ni vill att eran ska vara med!
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hämta upp min rena tvätt, sen blir det att glo film, alla älskar alice. Någon som har sett den? Kan skriva vad jag tycker sen, har dock aldrig sett den förut. Planerade igår att jag skulle vara hemma ikväll och bara ta det lungt sen ta min sömnmedicin så jag kan somna, har problem med det. Men när jag väl har tagit vill jag bara ut och hitta på något, men det finns ju ingenting att göra i lilla västerås :o
Men jag skriver lite senare, ska även lägga upp tre bilder på mig, med tre olika hårfärger, så ska ni få välja vilken som är snyggast för jag funderar på att färga håret igen..
sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar