söndag 15 augusti 2010

Ork heter det

Sorry att jag inte har skrivit nånting på hela kvällen/natten. Jag har varit ganska upptagen med att skriva låttexter och spela in. Det tar på krafterna och hjärnan. men äntligen är jag klar så kastar in ett litet snabbt innan jag går och lägger mig och sover. Sen imorgon måste jag börja lägga om dygnet, Eftersom jag börjar skolan den 20de, kom in på omvårdnad Gick ju ett år på media men kände att det inte var något för mig så jag sökte om gymnasiet och kom in på omvårdnad, skönt att veta att det bara är att plugga så har jag ett garanterat jobb, sommarjobb och praktik, mamma jobbar ju inom omvårdnad ;) Men men det kan vi prata om i ett annat inlägg nån annan gång, för nu ska jag sleepa med mitt sköna dundäcke, så jag tar en dejt med kudden nu
sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar