fredag 6 augusti 2010

Rolig kväll med dom bästa!

Gick ut tidigare med lotta. Mötte upp amanda nelly och natta. amanda,nelly och natta drog efter en stund så då mötte jag och lotta linnea och sabina.. Men sen hade vi tråkigt så då tog jag och lotta bussen och åkte runt lite. Sen mötte vi upp nelly sabina och linnea igen. Vi drog till ''spökhuset'' som finns i närheten där vi bor. Men linnea gick halv vägs sen vågade hon inte så hon drog hem. Sen kom amanda dit, vi skrämde ju upp varandra. Fast det var lite kul.. Sen drog vi till skolgården och ''hängde'' haha, gungade lite osv. Sen fick jag så ont i magen så jag gick hem, och nelly var tvungen att gå hem för hon hade ont i foten , hon hade trampat in en spik i foten tidigare idag. Så vi gick hem, och nu sitter jag här.. Är hungrig övertrött och ont i magen, vad ska jag göra? =(
sweetlove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar